„Wprowadzamy następujące zmiany organizacyjne, które dostosowaliśmy do aktualnie panującej w naszym kraju sytuacji pandemicznej. Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby – internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500”- mówi Sylwia Pieczonka, pełniąca funkcję rzeczniczki Starosty Cieszyńskiego. „Do odwołania wyłączyliśmy z używania poczekalnię Wydziału, ponieważ chcemy zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy” – dodaje Pieczonka.
Każdy klient po rozpatrzeniu sprawy zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników Wydziału o możliwości odbioru dokumentów – dlatego prosimy wszystkich zainteresowanych o podanie numeru kontaktowego we wniosku . Wszystkich, niezależnie od charakteru załatwianej sprawy, prosimy również o zastosowanie się do wskazówek osoby pilnującej porządku przy wejściu do budynku, co realnie przełoży się na sprawniejszą obsługę – apeluje rzeczniczka.
Przed planowaną wizytą w urzędzie można wypełnić wszystkie dokumenty, które są nam potrzebne. Starostwo przypomina również, że wszystkie informacje, które dotyczą sposobów załatwiania spraw należących do właściwości Wydziału znajdują się na stronach internetowych: Starostwa Powiatowego w Cieszynie, jak również Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Cieszynie.
Osoby, których rezerwacja terminu nie doszła ostatecznie do skutku ze względy na zamknięcie, są aktualnie drogą telefoniczną informowani o nowym terminie.